Grey Glitter Pointer

Har bestämt mig!

Har bestämt mig för att låta bloggen vila tills 2014.
 
Känner att jag har mycket att göra och sen ska jag resa bort ett tag oxå.
Så bloggen får helt enkelt vila och komma tillbaka 2014 (runt vecka 3)

Har funderat på vad jag vill göra med min blogg och detta kommer att finnas och uppdateras på min blogg.
 
* Citat- Onsdag kommer finnas kvar och uppdateras i tid.
*Även foto- fredag kommer finnas kvar och uppdateras rätt.
* Sen ska jag även försöka göra vlogar. Kommer alltså filma saker som jag gör, gillar och så. 
(kommer filma och sedan fixa de lite och lägga till musik och text och sånt. Kommer inte ha med mig själv.)
 
' Sen kommer självklar vanliga inlägg att komma, så som vad jag gjort under dagen och kommer göra.
 
Sen ska jag föröka att ha någon tväling någon gång också, för det tycker jag är kul :D
 
Så ni får helt enkelt vänta ett tag för att få läsa min blogg igen.
Men då kommer den vara uppdaterad och bättre. :D
 
Ha en underbar jul och nyår och allt så hörs vi snart igen.
 
<3 <3 <3 <3 <3 
Hoppas ni inte blir för ledsna nu :*

Kommentarer
Postat av: Paulina

Då hörs vi då!

2013-12-01 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0