Grey Glitter Pointer

Challenge day!

Hej!
Jag lovar er att jag inte har glömt videon,
som jag och mina kompisar gjorde när vi hade en "Challegne day"
 
 
Vi har lite problem att få videon, den blev ganska lång!
Dessutom går den inte att skicka så vi måste typ lägga över den på en CD eller på usb.
Fast det är oxå svårt då vi alla gör olika saker nu på sommaren.
 
 
Men vi jobbar på det och jag lovar, att när jag får videon kommer
jag försöka fixa så den kan komma upp här på bloggen.
 
Jag tror alla är rätt nyfikna på hur den blev och hur tokiga vi såg ut!
Vi hade verkligen super kul och jag hoppas vi gör om det.
Alltså kanske inte själva challenge day saken.
Men att vi alla träffas igen och gör något kul tsm.
 
Hehe förlåt för de tråkiga bilderna.

Kommentarer
Postat av: Linnea J

Vi måste fixa det, men man kanske kan skicka varje video för sig? :)

2013-07-12 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0