Grey Glitter Pointer

Paris!

Tjenare!
På onsdag, alltså om två dagar ska jag åka till Paris.
Jag och min familj (förutom Felicia) ska bila till Paris, vilket ska bli kul.
Vi åker hyfsat tidigt på onsdagen och då åker vi:
Ner till Danmark och sen vidare till Tyskland.
Sen i ska vi sova över i Tyskland en natt och sedan vidare till Frankrike.
Sen åker vi till staden Paris.
 
 
I Paris har vi bestämt att vi ska:
* Åka upp i Eiffeltornet
* Äta en "fransk frukost"
* Shoppa
* Och massa mer
 
Eftersom jag kommer vara borta i en vecka har jag fixat lite, jag har gjort några tidsinställda.
Men jag kommer självklart, så fort jag får chansen att blogga, gör det!
Kommer nog hitta ngn typ, McDonald's med wifi :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0