Grey Glitter Pointer

Double x2

Nu, två dagar i rad har jag, mamma och pappa ätit ute.

Igår åt vi sushi vid hamnen, vi satt på en "brygga" eller vad man ska kalla det.
Vi hade det jätte mysigt och maten var god.
Tror maten blev extra god i det härliga vädret och med mina underabara föräldrar.
  
           
Det var verkligen en härlig avslutning på dagen!

Sen, idag så åt jag sushi igen!
Fast denna gången åt jag det till lunch.
Egentligen skulle jag inte äta det, men min kompis och hennes syrra skulle det och då gjorde jag med det.
Vilket även min brorsa gjorde. Vi gick med hundarna och köpte sushi, sen gick vi hem till mig och åt.
Det var verkligen en spontan grej och vi hade det riktigt kul och mysigt. Vi skrattade och pratade och sen gick de hem. Men min kompis kom tillbaka :P vi skulle bada i min pool. (kanske kommer ett inlägg om det sen)
 

Ett tag senare kom mamma och pappa hem och då skulle vi äta middag.
Pappa ville gärna äta ute och då gjorde vi det, det blev inte sushi jag lovar :)
Vi bestämde oss för att gå till Port Arthur.
Maten var god och vi hade återigen en härlig kväll.
 
 
Jag cyklade...
  
...på "mormor viola" cykeln.
Tror det var så vi kalla den/ kallar den.
Mamma blev det rätt nu??
 
Sen gick vi via hamnen hem. 
 

Nu sitter jag hemma och skypar med Paulina igen. 
Fast idag började vi lite tidigare :P
 

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Ja, vi kan kalla den Viola-cykeln!
Det var så gott, att äta ute. Det är bäst att passa på.
Kraaam

2013-06-19 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0