Grey Glitter Pointer

Gästinlägg!

Haii :3 
händer?...
jag stör mig på folk som svarar "fötter" när man frågar vad som händer, de e lixom logiskt att svara vad de gör eller?? nej men jaja thats what bugs me, vet att ni så gärna vill veta:P? 
 
jag heter Olivia och jag är Cornelias barndomsvän;) she wont replace me for the world x) im joking, she will... :c
Idag när jag kom till Cornelia så sa jag "lilla söta.." tänkte säga gumman men kom på att dels hon e äldre än mig och att hon inte är en gumman utan egentligen en tant xD she loves me <3 
 
 jaja alla kolla på min blogg ;) klicka här --> Olivia är pro 
och om ni har trök kolla på özz nujen (raw comedy club) på yt kommer skratta som fan , i did x3 
see ya ^^ 
 
 
 
 
//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0