Grey Glitter Pointer

OMG!! Vilket klantarsel jag är!

Skulle fixa min naglar hade jag tänkt... men det blev typ kaos!!!
 
Tappade ett typ nytt nagellack och självklart gick det sönder. (så mycket att det inte gick att laga)
Men jag hittade två flaskor som var nästintill tomma, så jag fyllde dom......
Inte för att det var rätt färg i de burkarna/ flaskorna....
Sen fick jag typ nagellack på hela händerna.
Dessutom, fråga mig inte hur, men jag lyckades typ förstöra/ hälla ut all min nagellackremover.
 
OMG!!!! hur klantig kan man vara?? 
 
Hahahahah jag är typ den klumpigaste människan på jorden :P
 
 
Nu får jag nog tvätta oxå fixa mina händer och naglar... blev sjukt torr och naglarna blev typ dränkta i nagellack och remover... 
SLUTSATS: JAG ÄR EN KLANTIG KLUMPEDUNS SOM NU MÅSTE HA HAND OCH NAGELSPA XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0