Grey Glitter Pointer

jobbig vecka...

Veckan som gick var en jobbig vecka.
Det var inget speciellt som hände, men det är en jobbig vecka i mitt liv även om den är fylld med viss glädje.
Det är en vecka varav vissa dagar är tyngre än andra.
Det som är jobbigast är att det händer roliga saker, men jag vill bara glömma den veckan.
 
Det var jobbig då och det är jobbigt nu. Även om det gått flera år!
Jag saknar henne så mycket.
Tänker på henne ofta.
Hon var, är en person man aldrig kan glömma.
 
Jag älskar henne och kommer alltid att göra.
 
Saknar dig mormor!!

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Jag förstår hur du känner och tänker.
Det som gör det lite enklare är att du kan vara glad över att det du känner visar på vilken fin kontakt du hade med mormor. Man kan bara sakna något man har haft, och all den kärleken finns kvar i dig som mormor gav.

2013-11-18 @ 10:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0