Grey Glitter Pointer

Nyårslöften... (lite tidigt kanske)

Förra årsskiftet gjorde jag några löften för mig själv.... men de bröt jag typ samma dag...
 
Så denna gången ska jag sätta upp mål och verkligen försöka hålla dem.
Jag ska antagligen ändra lite på bloggen och ta den lite mer seriöst.
Tycker verkligen det är kul att blogga och det är ett sätt att skriva av sig lite.
Ska försöka göra en bättre header, bättre kategorier och lite sånna grejer.
 
 
Sen ska jag gör mitt bästa på fotbollen och göra allt jag kan för att få spela med seniorerna.
Hade varit så kul och ganska coolt, tycker jag. 
Så det är också ett mål :D
 
Tror det är mina två största mål.
Sen har jag några mindre mål också, att jag ska komma in på det gymnasiet jag vill. Om jag gör det ska jag verkligen köra hårt från början, sikta högt och köra. 
aplus1
Fast det kanske... snarare är ett stort mål... hmm får nog ha tre stora mål :D
 
Har ni börjat fundera på nyårslöften??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

* fredagsblomma
* ett handskrivet brev i månaden till någon vän
* träna på F&S
Njuta av livet här och nu.

Svar: det var bra löften :D
None None

2013-11-29 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0