Grey Glitter Pointer

Im back ❣

Im back and i feel pretty good!
 

Hej, nu var det ett tag sen jag bloggade, två veckor??
Iaf, nu mår jag bättre och hjärnskakningen är borta, men kan lätt få ont i huvudet så får ta det lite lungt. (speciellt på träningar och sånt.)
 
Men så kommer bloggen att vakna igen :D
Ska försöka uppdatera minst två gånger varje dag. 
Men få la se hur det går, händer ganska mycket nu.
Så försöker att hänga med i tempot och göra mitt bästa, men vill verkligen inte att bloggen ska få lida för det!
Så nu ska jag blogga så mycket som jag hinner och orkar.
 
Kommer kanske några inlägg om vad som hänt de senaste veckorna.
 

 
Sen tänkte jag även starta en ny sak på bloggen.
 
Den "serien" eller vad man ska kalla det kommer kallas; Bild- Fredag!

Jag kommer då lägga ut ett inlägg med roliga, inspererande, sööta, alla möjliga bilder.
Tänkte det kunde vara en rolig grej, kanske lägger till vad jag tycker om det är något speciellt.
Annars kommer det nog bara upp ett par bilder som på något sätt fångar min uppmärksamhet.
 
Men ha det gött så länge så hörs vi snart igen!
Kram Kram
 
 
(har inte läst igenom detta inlägget så ursäkta ev. stavfel och annat.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0