Grey Glitter Pointer

Citat-Onsdag nr.2

Här kommer Citat-Onsdag nr.2
Hittade ett tillslut, men var inte säker på att jag skulle ta den... men nu blev det den.
Tyckte om den och ville dela den med er.

Citatet/ texten/ vad man nu ska kalla det:
 
Jag tycker den är väldigt bra och lite rolig.
När jag läser denna tänker jag, att man inte ska ge upp, att man ska kämpa in i det sista.
Att man klarar mer en vad man tror.
Att man ska ge allt en chans. 
 
Jag tycker den peppar en till att fortsätta försöka och kämpa.
Även om det inte funkar första gången så betyder det inte att det inte funkar andra gången.
Fortsätt kämpa du klarar allt!
(hoppas ni tyckte om den och det jag skrev :P hehe)
 
Vad tycker ni?? vad känner ni?? Är den bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0