Grey Glitter Pointer

Dagen idag.

Dagen började med att jag försov mig.
Hade glömt ställa klockan...
Som tur var, va' mamma hemma och kunde köra mig, tack.

Idag i skolan hade jag först NO prov som gick okej. Är inte helt nöjd men det gick ändå ganska bra. Sen kollade vi på film och sen bamba. Efter det var det skoljoggen som gällde.

Efter att ha sprungit i regn och typ dött av kyla var jag framme i mål, tsm med Emelie. Vi trodde de andra hade gått så vi gick. Snälla Emelie bjöd mig på en godis påse :D 
Den åt jag inte förrän jag kom hem.

Jo när jag kom hem byta jag snabbt till min varma onepiece och tände massa  ljus, mysigt.

Sen pluggade jag och nu sitter jag i min syrras säng och vi typ snackar lite randomnesssss. Mysigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0