Grey Glitter Pointer

Klädkällaren och Ikea.

Detta var vad jag köpte, det är inte så mycket men är väldigt nöjd med grejerna.
Klädkällaren:
Det var typ som en miniullared.
Det var kul och fanns massa fint, lite besviken på kläderna.
Men små pynt som porslin, tavlor, speglar, tyger, smink och annat vägde upp för det dåliga utbudet av kläder.
 
   
 
Några random bilder från klädkällaren...
 
Detta köpte jag:
 
 
En ny deo, Rexona cotton dry 48h
 
 
Köpte två 3- pack med strumpor.
Dessa ovan och ett par till, glömde fota de andra.
 
 
Avsminkningssevetter från SH Spar, med aloe vera.
25st servetter. Hoppas de funkar bra.
 
 
Dessa sööta små koppar. Var ett pack med två koppar och två små tallrikar till.
funderar på att köpa ett till sånt pack. Blev kär i dem!!!
Såå sööta kommer såå dricka massa varm choklad och te nu när hösten börjar komma.
 
Sen på Ikea.
 
  
Dessa två saker köpte jag på ikea.
 
 
Behövde nytt påslakan, överkast sak.
Ville ha ett helvitt så köpte detta.
 
 
Med detta ljuset är det helt okej att hösten, vinter snart kommer/ är här.
Luktade på det och kände direkt. DETTA MÅSTE JAG HA!
Luktar så gott. För mig,så jag tycker det luktar; en höstkväll, det regnar och blåser. Man sitter inne och dricker varm choklad (alt. ngt annat gott) och läser en bra bok. Det är den känslan jag får. Hahah, längtar tills jag kan göra det. Tända ljuset. Dricka varm choklad, ur mina fina koppar. Läsa en bra bok. Mysa.
 
Det var allt jag köpte, inte så mycket men är väldigt nöjd.
Funderar verkligen på att köpa ett par koppar till. Så jag har fyra eller sex...
Vad tycker ni??

Nu ska jag plugga eller gå och lägga mig.
Känns som om jag är på väg att bli sjuk. 
Hoppas jag har fel.
Men ha det gött så hörs vi.
Har inte läst igen texten, orkar inte. förlåt för fel stavningar och sånt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0