Grey Glitter Pointer

Sjuk...

Är hemma och är sjuk.
Förkyld och ett öga som har flippat ut.
Tror detta kommer gå över fort, förhoppningsvis till imon.
 
Har varit lite halv dålig hela veckan, så tror att detta är det sista på förkylningen.
Som sagt så har jag varit lite halv dålig hela veckan men tillräckligt bra för att gå till skolan. 
Men idag kunde jag inte öppna mitt öga, det är irriterar, lite svullet och rött.
Dessutom gör halsen ont och näsan rinner.
En typisk förkylning helt enkelt med bonus av ett öga...
Men hoppas att jag mår bättre imon och att detta är slutet på min förkylning.
 
 
 
 
Vill inte missa skolan nu när jag är så peppad och allt går så bra. 
Sen vill jag inte missa fotbollen (vilket jag gör idag :'( är inte alls glad)
Så måste verkligen bli frisk!!
Hoppas att ni har en bättre dag en jag och att ni håller er friska.
Ha det så gött så hörs vi snart igen!
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0