Grey Glitter Pointer

Skolfoto!

Idag tog jag skolfoto.
Hmm, undra om det blev bra. Kändes inte som det gjorde det... men hoppas min känsla är fel.
Vill gärna ha en snygg bild nu när man slutar nian så man kan spara den. 
Fick en liten sneek peek på alla andras för jag var sist ut i min klass. Så jag och Linnea v.G fick hjälpa honom att tagga klassfotot, säga vem som hette vad. Linnea sa typ alla och jag kollade lite på bilderna :P
Hahah så busig är jag, nästan alla såg hur bra ut som helst på bilderna!
Vilket gjorde att jag tyckte att mitt såg ännu sämre ut.. inte för att jag såg mitt :P
Hahah det var typ det ända jag inte såg XD
 
Här är förra årets bild:
 
Kanske gör en jämförelse när jag får mitt nya :D
 
Men nu ska jag sova, go' natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0