Grey Glitter Pointer

Julaftonskväll i Januari

Här är bilder från vår julaftonskväll.
 
God julmat lagades...
    
Maten var så himla god och sen väntade ju lite julklappar.
*So happy*
 
Det blev ganska många julklappar och fina presenter låg det i.
 
Detta fick jag...
 
 Allt detta fanns till mig. 

Emma S; Mouisturising facial mist och cleansing facial wash.
Har använt båda produkterna tycker hittils att de är bra.
Lätta att använda och ansiktet lämnas rent och fint.
 
Sachajuan: Leave in conditioner.
Denna produkten är väldigt bra tycker jag.
Den gör det lätt att kamma ut håret och lämnar det fint och lent.
 
Sen fick jag dessa Love Pink mjukis byxorna, de är så snygga och sköna. LOVE THEM
 
 
 
Sen fick jag två skit snygga halsband.
Detta coola "Cool" halsband.
 
Och detta lite större halsbandet!
 
Sen fick jag detta, jag undrade länge vad detta var.....
En bit kartong med en bild på... hmm...
Det var min sööta syster som hade beställt skal till mig och min bror med denna bilden på.
Hur sööt får man lov att vara <3 längtar tills det kommer!!
 
Det var det jag fick i julklapp, är så nöjd och glad för alla fina presenter.
 

Efter att vi öppnat julklappar fixade jag och mamma en god liten efterrätt.
Varmchoklad med en liten twist.
Varmchoklad med smak av apelsin serverat i en apelsin.
Det blev så gulligt och smakade väldigt gott.
Det som var lite jobbigt var att få ut allt ur apelsinen.
 
Vill ni veta hur man gör dem?? Säg till så kanske jag kan fixa en video.
 
Det var vår härliga julaftonskväll, hoppas ni hade en bra fredag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0