Grey Glitter Pointer

In med bollen i mål!!

In med bollen i mål, in med bollen i mål!

Idag eller aa om typ en timme så ska jag vara på Wartagården och träffa mina lagkamrater. Vi ska spela mot Balltorp FF tror jag om jag inte minns fel. Det är med damjuniorerna som jag ska spela med, vilket är väldigt tufft men riktigt kul. Förra gången så spelade jag mittback vilket var nytt för mig, det var första gången jag spela mittback. Jag tycker jag var ganska duktig gjorde några missar men var ändå duktigt för att vara mig ;P
 
Så håll gärna tummarna åt mig och IF WARTA runt sju tiden <3


Skrev för ett tag sen att jag skulle göra ett inlägg om min linser eller aa typ något sånt men jag gör det lite senare när jag laddat min kamera, vill ta några bilder och lägga ut <3
 
Så förlåt för att bloggen e lite tråkigt nu när den inte har så fina, roliga bilder!
 

Men vi ses sen kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0