Grey Glitter Pointer

Tjabba tjena hallå vi säger så!

Jaha då sitter man här vid datorn igen!
Vet egentilgen inte änns varför jag satte på den men så blev det.

Detta har hänt idag:
 
Vet faktisgt inte om det har hänt så super mycket men lite. Dagen började med att jag gick upp 06:15 och sen åkte jag till skolan runt 07:30. 
Sen var jag i skolan sokm vanligt och där hände det väl inget speciellt. Jo jag fick reda på att jag inte alls skulle ha hanna som mentor (linnea hade sagt det) utan jag ska Jenny vilket jag e väldigt glad över. 
Ja det var väl typ det som har hänt idag.
 
C U L8TER!
 
p.s kommer snart roliga fina bilder som jag har tagit :)
Foto: Google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0