Grey Glitter Pointer

Elsa!

Igår var jag med världens roligaste, söötaste, snällaste elsa.
Vi hade jätte kul!
Direkt efter skolan så åkte vi till frölunda torg, vi köpte inget men vi fikade lite och träffade några vi kände.
Först några från klassen som vi tänkte att vi skulle följa efter hehe... men sen poff så var dom borta.
Sen så kom min bror och hennes bror och deras kompis, såå vi bara yes några vi kan följa efter men det hände samma sak poff och dom var borta. hahaha vi e så dåliga på att för följa folk =O) men det var kul!

Direkt efter det så hämtade mamma mig för att vi skulle åka till stan för att jag skulle få kolla på en onepice.
Jag vissste redan vilken jag ville ha så det vara bara att prova storlekar. tillslut blev det en S för XS var lite kort i armarna. Men nu sitter jag här i min sköna onepiece :)

hoppas ni har haft det bäst!!
Love//C

Kommentarer
Postat av: Julia

Lägg upp bild på din One Piece!! <3 :D

2011-10-08 @ 20:23:59
URL: http://equiis.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

-Man får inte förfölja människor ;O)!!

Roligt att du hade kul med Elsa.

OnePiecen e jätte fin på Dig!

Kram

2011-10-09 @ 17:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0