Grey Glitter Pointer

3 kortisar!

Som ni vet fick jag lösnaglar i julklapp, nu har jag målat och fixat dom.
Detta använde jag
Så här blev de :)
Felicia hade oxå lösnaglar.
Hon har INTE gjort dem!! xD
Tyvärr satt inte mina kvar, de ramlade av nästan direkt.
Gjorde inte så mycket för min del.... det var jätte äckligt att ha på sig
DOP!
Idag skulle vi på dop för lilla Ellen.
Min mammas jobbarkompis dotter :P
Hennes lilla present + ett jätte gulligt kort
Det är jag och mamma som har gjort kortet!
Vad tycker ni! Va' det fint??
NYÅR!
Nu är det ett nytt år.
Har ni några nyårslöften... det har jag iaf
1. börja träna mer!
2. Inte äta så mycket godis
3. Spara pengar
Vad är era nyårslöften!?!
Firade nyår hos moster, Sonja och Perra.
Hade det jätte mysig juste det sitggon var där oxå.
Det blev en jätte god middag och massa mys.
Vi släppte lanternor.
Och Kevin fick skjuta raketer!
Det tyckte han om!!
Hoppas ni hade det bra!!
Love//C
Fotograf: Cornelia Canon 1100D

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

WOW! så fint du har gjort det. Fint skrivet är det också.

Jag ser fram emot fler inlägg.



kram

2012-01-02 @ 10:02:19
Postat av: olivia

nåyrslöften:1 och 2 ;)

kortet:finnt :3

naglarna: nästan som när du satte på "naglar" på mig lol ;)

2012-01-03 @ 03:45:04
URL: http://mybrightlifestory.blogg.se/
Postat av: ida

hej! fin blogg du har :) jag har frågestund på min blogg så fråga något är du snäll :) <3 kram ida!

2012-01-03 @ 19:53:26
URL: http://falckidaa.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Dags att vakna nu!!!



2012-01-05 @ 11:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0