Grey Glitter Pointer

Step by Step!

 
Här kommer en step by step på hur nail-display fungerar och vad man kan ha de till!
Hoppas ni gillar den och att ni försår annars är det bara att fråga.
 
 
1. Ni tar en av "pinnarna med en nagel på.
2. Sedan målar ni det motiv ni vill ha/ öva på.
(Du målar på "nageln", kolla bild nr 2)
3. Du sätter tillbaka den "nageln" du målat.
4. Nu e det klart, du har nu målat och övat.
Om du sedan inte blev nöjd eller bara vill testa en gång till
så är det bara att ta bort nagellacket och göra om.

Som ni ser har jag ganska många så jag kan ha kvar många för att kunna komma ihåg olika fina designer som man kan ha på naglarna. Men jag hoppas att ni förstår hur man använder de och vad det är. Som sagt om det är något ni undrar så fråga på :)

Jo. tänkte fråga om ni vill att jag ska börja med veckans nagellack!
Jag kommer då att visa vad jag har gjort på mina naglar :)
See You Later Alligator
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0