Grey Glitter Pointer

Små ändringar!

de senaste dagarna har jag gjort små ändringar här på bloggen!
 
Har fixat bild-länkar. Ändrat "profilbild". Kortat ner "senaste inläggen". Fixat signatur. 
 
Tycker det är kul med lite nyare saker även om det inte är jättestora förändringar. Känns även som om bloggen blir lite mer seriös om den ser bra ut. Dessutom lockar det nya läsare.
 
Det finns fortfarande några saker kvar att göra innan jag är helt nöjd :D
Ska fixa en ny, snyggare, lite mer "proffsig" header. Skriva en text under min profilbild. Fixa arkivet.  Fixa kategorierna. Eventuellt fixa bakgrunden.
 
Hoppas ni tycker det är lika kul och snyggt som jag <3

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Det är kul när det händer saker på en blogg man följer, det är roligt.
Du är duktig och modig som gör det.Jag tycker du ska fixa pappas hemsida för denär då tråkig!!

Svar: ska fråga om han vill ha hjälp :)tack <3
None None

2013-06-16 @ 10:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0