Grey Glitter Pointer

☹ Feeling sick ☹

Mår inte alls bra just nu..
Sitter och pluggar men är jättetrött och mår inte så bra. 
Har jätteont i min panna och öga sen igår, knockade (??) en tjej mig på fotbollen, vi båda skulle nicka men hon hoppade väldigt sent. Så det slutade med att hon "nickade" mig när jag var på väg ner.
 
 
Jag har sedan dess, sen igår haft ont i huvudet och runt, i ögat.
Vet inte riktigt vad jag ska göra men det är jobbigt. 
Och uppe på detta så mår jag lite halv dåligt, är trött, mår lite illa, lite förkyld.
Lite av allt.
 
Ahh, det är helt enkelt inte den bästa dagen, mår inte så bra.
Får hoppas att jag mår bättre sen, till imon. Annars vet jag inte vad jag ska göra.
Har ju slöjd imon vilket är väldigt kul och sen har jag fotboll. Som typ är mitt ALLT.
 
    

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

VILA ska du göra sa doktorn igår. Lätt hjärnskakning betyder att huvudet ska vila.

Kram

Svar: mm, får väl göra det men det är svårt
None None

2013-10-10 @ 10:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0