Grey Glitter Pointer

Hahah det gick ju bra...

Idag var jag hemma, sjuk.
Har väldigt ont i huvudet och är rädd att det kan ha att göra med att jag nicka, när jag inte fick. Så jag hoppas det går över fort!

Men idag har jag sovit, pluggat och vilat. Måste gå till skolan imon då jag har no prov. Tur att vi slutat tidigt.

Efter det måste jag till stan köpa två grejer och sen hem och bädda ner mig. Ska dova i hundra år sen. Sån huvudvärk som jag har just nu... Då vill jag inget annat än att sova :(

Skulle ju blogga flera gånger, minst två. 
Det gick ju bra, tackvare min dumma huvudvärk så är det jobbigt att vara inne på datorn, tv, mobilen och lite jobbigt att läsa... Men gör mitt bästa, ha det gött.

(Förlåt, för så få bilder det senaste. Har lite bildbrist!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0