Grey Glitter Pointer

Prov!

De senaste veckorna har vi haft några prov och test, senast idag.
 
Jag är ganska nöjd med dem alla, hittills.
Det känns som att jag har hittat mitt sätt att plugga och komma ihåg. 
Är såå glad! Brukar inte vara nöjd efter prov och är ganska kritisk mot mig själv.
(vilket inte alltid är så bra..)
 
Men det har gott riktigt bra och det känns grymmmmt kul.
 
 
Hade SO prov för ett tag sen. Och jag gillar inte so, men det gick jättebra.
T.o.m Min lärare om och sa att jag hade skrivit ett jättebra prov. Blev sååå glad :)
 
 
No provet gick också bra om man går på min känsla :)
Vi har inte fått tillbaka det, så vet inte riktigt om det gick bra som jag tror... Men jag hoppas.
 
 
Spanskan idag.
Gick också bra hade fått respons lektionen innan.
Hon sa då att det var en bra nivå, ganska hög och sen lärde hon mig något man ska lära sig på gymnasiet.
Hon gjorde det för jag hade några menningar jag ville skriva och hon tyckte det var bra. Sen trodde hon att jag skulle klara det och det och att det passade med min text för det var hög nivå på det :DDDDDD
 
 
Blev så glad, för det känns inte som att jag e så duktig på spanska.
Men sen när provet var så satte jag det! (kändes det som)
Jag skrev det jag ville, la till ännu mer och kände mig riktigt nöjd.
Hoppas bara min känsla är bra :)
 

Hahah diggar mina bilder... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0