Grey Glitter Pointer

Nyheter

Nyheter som har kommit hem.

Vet inte riktigt vad jag menar med den där meningen....

Det jag tror jag försöker säga är att jag har köpt lite nya saker denna veckan.

Jag har köpte två tröjor.
En som är super mysig. 
Kommer antagligen ha den mest hemma.
Den andra tröjan jag köpte är super sööt, tror jag ska ha den imon.







Sen har jag köpt två hårprodukter.
Testade dem idag och mitt första intryck är bra. Mitt hår känns faktiskt redan lite fräschare.




Sist men inte minst köpte jag dessa två, en på rean. Ahh ni ser själva va det är...




Kommentarer
Postat av: ElisabethT

TACK finaste sötaste gulligaste underbaraste mest älskade DU1
Julklappen är helt underbar. Jag hittar inte rätt ord att beskriva den med Fantastisk!
Jag ska njuta av den och jag ska fortsätta att låta som en elefant när jag snyter mig.
Kram från en mycket lycklig mamma

2014-02-03 @ 07:37:06
URL: http://kapverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0