Grey Glitter Pointer

Dålig uppdatering!

Hej igen!
förlåt för den dåliga uppdateringen.
Idag ska vi på kalas för Oliver.
Ska bli super kul... jag gillar verkligen kalas.
Men efter kalaset så är det bara hem och byta om för jag har match =O)
Det är med 97:na jag ska spela med idag. Dom hade inte räckligt med folk.
Fast det tycker jag är bra för jag vill egentligen spela med dom för jag har så underabara vänner där.
(ta inte illa upp 98/99) Men efter som jag är ett år yngre så får jag inte det men jaja.
Det är ändå kul att få spela med dom lite då och då.
Nu ska jag titta lite på Tv och slappa XD
Love//C

Kommentarer
Postat av: Maria T

Vi tycker att det är superkul när du kommer!

Kram

2011-08-22 @ 23:05:22
URL: http://lavida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0