Grey Glitter Pointer

Jippi fotboll!!

Idag vaknade jag av att jag rullade ner för sängen.
Jag fick lite ont i armen men nu är det bra.
Men sen gick jag till bibblan och lämna böcker
hade så klart Zigge med så han fick en skön promenad.
När jag kom hem igen så städade jag lite och strax så ska jag göra en god omelett.
För jag måste ju ha energi så jag kan träna fotboll sen.
Ska bli kul att träna igen det känns som om det var en evighet sen jag tränade sist.
Jo min pappa ska vara hjälp tränare för alex är bortrest.
Tycker det är såå kul att pappa ska hjälpa till <3
Men nu ska jag nog börja göra lite mat!
Love//C

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Jasså du tycker att det är skönt att jag och pappa inte är hemma...Ja ja ok jag fattar att det är gött att bara vara utan vårt "tjat".. ;O)

Din lunch såg helt fantastisk ut. Du e duktig på att laga mat.

Jag kanske kommer förbi fotbollsträningen, tjuvkikar lite.

Kram

2011-08-09 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0