Grey Glitter Pointer

Grillen!!

Vi skulle ha grillat med fotbollen men det blev inställt men då bestämde jag och några andra kompisar att vi skulle grilla iallafall. Först visste vi inte vad vi skulle grilla men tillslut löste det sig. Vi hade såå kul vi grillade och hoppade i säckar och hoppa studsmatta. Hade så kul och vill värkligen göra om det...

Idag då så vet jag inte riktigt vad jag ska göra funderar på att slappa men det är rätt tråkigt.
Någon som har något förslag??
Jo jag kan inte lägga in så mycket bilder för jag har för det mesta tagit med min mobil och man kan typ inte lägga in dom här sorry men hoppas det går en då..... ska ta med min kamera ist

Love//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0