Grey Glitter Pointer

Gud förlåt!!!!

förlåt mig tusen gånger om jag har helt glömt bort att jag skulle lägga in bilder från midsommar och att blogga jag är så ledsen. Men jag ska nog kunna fixa detta..... jag ska försöka att lägga upp några bilder från midsommar även om det typ var för en vecka sedan hehe.
Jo när jag ändå håller på så kan jag ju berätta om min dag igår.
Igår så bestämde jag, bella och felicia att vi skulle göra något och sen så frågade deras kusin om dom ville bada med henne. Det hela slutade med att vi badade i Sisjön och det var toppen.
Vi hade gjort typ tre kilo pastasallad om inte mer och vi åt upp allt.
Vattnet var hyfssat varmt men det var såå skönt att bada.
Det blev en lyckad dag!!
Älskar er bella och felicia <3
Hoppas ni oxå har fantastiska dagar.
Lovar att jag ska försöka lägga upp bilder.
Och förlåt en gång till
Love//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0