Grey Glitter Pointer

Tjo...

Tjena idag vaknade man väldigt tidigt lite för tidigt men ja ja.
Idag så tänkte man dra till stan då och kolla in rea:n, har hört att alame har rea ååh alame är en av min favvo butiker har ni varit där??
Jag bara älskar alame men inte mer än New Yorker...
Igår fick man ju sin dator och den är ju bra och funkar men den är inte den snyggaste men jag kommer att fixa den..
Den kommer att få en total MAKE-OVER ska göra den sååååå fin.
Förlåt att bilder inte har kommit men efter denna helgen lovvar jag att det kommer bilder.
Jo juste det jag kommer inte att kunna blogga mer denna helg för det är ju midsommar så då är jag hos min moster.
Love//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0