Grey Glitter Pointer

Hkk läxan klar :D

Idag så var det dags att göra hkk läxan. Läxan var att jag skulle göra en middag, 3 rätters, 5 rätter man fick bestäma allt själv. Men fick inte ta sånt som e för dyrt då men ni förstår. Jag valde 3 rätters, det blev jätte bra.
Till förrätt blev det Brieost med honung och valnötter.
Huvudrätt: Stekt ryggbiff med potatis och lite sallad.
Efterrätt: Vitchokladmousse med digistiv botten toppad med pasionsfrukt!

Självklart fick Zigge oxå lite lyx.... men han fick bara två rätter men ändå lyx.
Huvusrätt: lever paté mmm vad gott...... eller inte.
Fast han tyckte det var väldigt gott, tror han åt det på mindre än tre sekunder.
Efterrätt: Ett tuggben
Han värkar iaf väldigt nöjd.

Här e lite bilder från kvällen!
Jag då som e värdinna :P
Alla fick fina namn lappar.....
Till bordsplasering.....
Huvudrätten.....
Zigge när han fått sin mat....
Kevins efterrätt... alla fick sin första bokstav i choklad....
Det var en väldigt härlig, trevlig och rolig kväll.
Tack alla för att ni ställde upp, fast vem hade inte gjort det för en underbar middag :P
Om ni vill ha något recept så får ni bara fråga, gillade ni bilderna??
Love//C

Kommentarer
Postat av: linnea

hej

2011-11-11 @ 21:04:18
Postat av: ElisabethT

Tack för denna fantastiska kulinariska middag. Det var helt makalöst gott. Jag tror fler skulle önska att du kom hem för att laga mat till dem.

kram

2011-11-11 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0