Grey Glitter Pointer

Tandläkaren sen doctorn!

Måndag: I måndags alltså för tre dagar sen var jag hos tandläkaren. Jag spännde tandställningen och byte färg. Nu har jag ceris rosa (överkäken) och ceris, blå varanan i underkäken. Det blev väldigt fint. Frågade oxå när jag skulle ta bort den.... han svarade att jag ska spänna den en gång till och sen ska den bort :D
om ni klickar på bilden blir den större :P
Tisdag: Aa på tisdagen så åkte jag till doctorn för att kolla min axel. SOm ni vet så har jag haft en spricka men det var tydligen även något son typ var löst, alltså låg löst i axeln. Men jaja, jag var hos doctorn då för att jag fortfarande har ont. Hon, doctorn sa att det inte finns så mycket att göra men att jag ska gå till en sjukgymnast. I en månad ungefär och e det inte bättre så måste jag tillbaka :( Hoppas att det blir bättre.
Det var allt för nu!!
Love//C

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Doctorn med c finns det något speciellt skäl till den stavningen eller? Doktorn verkar mer korrekt ;O)

2011-11-11 @ 07:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0