Grey Glitter Pointer

Hej och förlåt!

Hej och förlåt!
Förlåt att jag glömmt uppdatera och så sen Malmö men det har gått så snabbt.
Det var väldigt roligt i malmö men ni får höra mer sen, måste ha min egen dator för jag ska lägga upp bilder från malmö. Det är inte så många för kameran vägrade fungera sådet blev bara några få med mobilen.
Men idag hade vi träning! Först körde vi kvadraten sen skott och två mål. Det var en väldigt rolig träning. Tråkigt att det börjar bli kallt och vi snart måste börja träna inne. :8 men sånt e livet.
Nu måste jag gå och plugg för jag blev sjuk och har hamnat lite lite efter :P
Love//C
<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Puss på Dig söta unge. Klart jag hjälper med det jag kan.Alltid!

2011-10-22 @ 20:52:10
Postat av: Johanna

hej coll blogg om du vill kan du gå in på min blogg om du vill den heter Hundisarnajojo.bloggplatsen.se

2011-10-26 @ 10:22:36
URL: http://hundisarnajojo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0