Grey Glitter Pointer

Tjena....

Tjena...... hehe vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Men jag kan ju berätta vad jag gjort idag :P
  • Jag vaknade
  • Jag åt frukost och fixade mig
  • Sen tog jag bussen till sannegårdshamnen
  • Ja' väntade på Linnea v.G
  • Sen gick vi till skolan
  • Vi hade långa lektioner
  • Sen väntade vi båda för vi hade utvecklingssamtal :D
  • Men hon gick utan att säga hejdå :(
  • Haha sen handlade jag och mamma
  • Vi fixa middagen och nu sitter jag här
  • Visst har jag haft en rolig dag.......... haha
Så roligt och nödvändigt för er att veta va' haha.
Jo jag försöker att fixa det där med bilderna när jag bloggar från iphonen och jag tror det funkar nu :P
Men nu ska jag plugga och ha det skojjj......NOT
Men vi ses!!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0