Grey Glitter Pointer

Fotboll!

För ungefär fyra timmar sen så hade jag fotbollsträning. Jag tränade med 97/96:orna och det var super kul.
Jo det var första gången jag tränade med LINSER, och för er som inte vet fick jag linser igår. (kommer ett inlägg om det sen.)
 
Åter till träningen!
Vi körde lite allt möjligt, vi körde kondition, skott och sen körde vi en match.
Jag älskar verkligen fotboll och tycker det är super kul!!! 
 
Om det är någon typ 99 eller 98 som vill testa så säger jag bara: TESTA ATT SPELA MED IFWARTA!
Warta är det bästa laget ever och alla blir lika behandlade.
 

Men nu så vill jag bara säga en sak till Linnea v.g 
DU BORDE BÖRJA SPELA MED OSS DU ÄGER OCH S**T SNABB! 
sNÄLLA KAN DU INTE BÖRJA!!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0