Grey Glitter Pointer

C2C: Glöggmys!

Glöggmys är något jag tycker hör till julen. 
Man bjuder in sina nära och kära på en härlig fika med julskinka, pepparkakaor och mycket mer.
Självklart har man glögg också, fast det är inte så viktigt för mig.
Jag tycker inte om glögg alls, vet faktiskt inte varför men det smakar konstigt.
Vad tycker ni om glögg?

Jag gillar verkligen glöggmys, hahah mest för att det är en massa god fika.
Plus att det som blir över kan man äta nästa dag. (om det är ens eget glöggmys)
I år ska jag och min familj ha ett glöggmys ännu en gång.
Ska blir riktigt kul men är inte säker på om jag kommer vara där.
Kommer nog vara där ett tag men sen har jag cup så det blir lite svårt,
att vara på två ställen samtidigt.
Brukar ni, eran familj ha glöggmys? 
 
 

Glöm inte att det är 13 dagar kvar till jul!!

Kommentarer
Postat av: Paulina bästa Fernandez

Gillar du inte glögg? Då tycker jag att ni ska byta namn till typ pappakalsmys eller lissekattsmys!!!

Svar: hahahha mm
Cornelia

2012-12-11 @ 17:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0