Grey Glitter Pointer

C2C: Julkalender!

Tjena!
Idag blir det ett lite tråkigt inlägg då jag ska skriva om julkalendern på TV
Jag vet inte om jag är den ända som tycker detta men jag tycker verkligen det är tråkigt.
 
Såhär är det jag tycker!
Jag tycker att julkalendern på TV har blivit mycket sämre.
Förrut burkade jag verkligen gilla julkalendern, jag gick upp med tuppen för att hinna se den.
Men nu mera struntar jag i att kolla. Den har blivit så tråkig och det är verkligen synd.
Den är ju en del av nedräkningen till jul. Jag vet inte riktigt om det kanske bara är så att jag vuxit ifrån det.
Men det är fortfarande väldigt tråkigt. Tyckter det ska vara någon sån Lasse, Maja typ.
Hahah men det är vad jag tycker, vad tycker ni??
 
 


Jaha då var detta inlägget slut!
Ha det gött och glöm inte att det är 18 dagar kvar jul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina bästa Fernandez

Jag tycker att det ska vara disel rotor och sjömans möss!!!!

2012-12-06 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0