Grey Glitter Pointer

C2C: Salted Caramel Hot Chocolate.

Detta är min favorit dryck under de kalla vinter dagarna.
Hittade receptet när jag kollade runt på youtube, jag vet det låter konstigt men det är faktiskt sant.
Kollade runt och tryckte mig vidare och tillslut hittade jag detta recept.
Jag testade det samma dag och sen var jag fast.
Den är verkligen super god!!
 

Receptet!
 
Du behöver:
ca. 2 dl Mjölk
2-3 msk O'boy
1 msk Kolasås
 
Topping:
Grädde
Kolasås
Flingsalt
 
Gör så här:
1. Koka upp mjölk och häll sedan i ditt o'boy pulver.
2. Håll i 1 msk kolasås i botten av din kopp och häll sedan i din o'boy.
3. Blanda runt en stund.
4. Vispa grädden och lägg på din o'boy, ringla sedan kolasås över och lägg på en nypa flingsalt.
5. Färdig för att dricka!
 
 
Ni måste verkligen testa!
Kommentera gärna vad du tyckte om du testade!!

Ha det gött och glöm inte att det är 14 dagar kvar till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0