Grey Glitter Pointer

Blandad dag!!

Idag har det hänt mycket, väldigt mycket.
Mamma väckte mig runt 10-11 för att vi skulle äta frukost, sen hjälpte jag henne att packa.
Hon skulle åka till canada, vi fixade och trixade. Tillslut hade hon allt hon behövde och var klar.
Sen tog hon bussen till mot stan, så jag hoppas hon har det bra och har det gött.
 
Fick ett sms när hon landade i amsterdam (mellan landade där tror jag), "nu har jag landat i ett soligt amsterdam! Kram"
Tror ni jag nlev avundsjuk när hon skrev SOLIGT, aaaah jag vill ju ha sol!!
Men jag hoppas att hennes resa gick bra och att hon får en bra vecka i Canada.
 
Senare på dagen ringde pappa och frågade om jag ville gå på fotboll, vilket jag självklart sa Ja till!
Det var GAIS - MALMÖ, Gais spelade bra och ledde matchen två gånger men släppte det och då fick malmö in bollen. Varsin straff fick dom oxå malmö satte och gais missa, vilket gjorde att dom förlorade. Men det var ändå kul att kolla på fotboll.
 
Men nu ska jag gå och kolla vad pappa och Kevin gör ses!!
 
Kommer ett inlägg sen om helgen, då jag var på tjörn kommer bilder då oxå!!
kanske kommer två inlägg sen :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0