Grey Glitter Pointer

Hiss eller Diss


Här kommer min  hiss och diss som ni kanske förstår :P
Min hiss och diss handlar då om sommaren!
Diss!


Min diss är då dåligt väder.
Det blev min diss för det är verkligen tråkigt med dåligt väder.
Jag vet inte hur det är för er men jag gillar mer att vara ut nu på sommaren.

Hiss!


Jag hissar mitt härliga, roliga sommarlov!!!!
Sommarlov är typ det bästa med skolan,
det är verkligen ingenting i skolan som kan slå sommarlovet.

Det var min hiss och diss.... Jo tyckte det var lite kul med typ tecknat haha
Men nu ska jga gå ner och se om det finns ngt kul att göra Love// C

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Jag älskar solen och värmen!

Svar: Haha det visste jag inte ;O)
Cornelia

2012-07-05 @ 11:01:54
URL: http://www.kapverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0