Grey Glitter Pointer

Snacka om otur!

Jag, mamma och felicia skulle åka och handla + pantaflaskor och fixa pappersåterv.
När vi åkte regnar det lite men inte så att man blev jätte blött. Vi pantade flaskorna, handlade, köpte jordgubbar och sen åkte vi för att slänga pappret. Just när vi stannar bilen och ska börja slänga allt papper börjar det össssssa ner.
Mamma och jag sprang fram och till baka för att få det gjort snabbt. Men felicia är tydligen rädd för vatten eller ngt, tycker det är dåligt att hon inte hjälper till :( 
 

Men jaja nu sitter jag här hemma och funderar på om jag ska hoppa ner i min varma, torrrrra, sköna ONEPIECE :)
Tror nog att det blir ONEPIECE HERE I COME <3
 
Love//C

Kommentarer
Postat av: Ella

One piece är nice!

2012-07-07 @ 15:15:04
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0