Grey Glitter Pointer

Är så trött på gipset!!

Jag är så trött på gipset att jag snart......... jag vet inte vad.
Det är miljader saker som gör att jag är trött på det..

  • Det kliar
  • mina händer värker och är svullna
  • min andra fot börjar bli öm
  • och massa mer
Så just nu orkar jag inte med detta gips hel*ete!!

Nä men nu känns det lite bättre, nu när jag har fått skriva av mig lite haha XD

Jo det var en sak jag tänkte skriva till er som någon gång har kännt att ni gjort något dåligt, att ni tror att allt är erat fel t.ex på en match. Att ni tror att det är erat fel att ni inte vann!!
Jag LOVAR det är inte erat fel (om ni inte nu typ gjorde det med flit), ni gjorde säkert allt ni kunde för erat lag.

Så det sista jag vill säga till er är: TRO PÅ ER SJÄLVA OCH LÅT INTE ANDRA TRYCKA NER ER MED SKITSNACK!
(De som snackar skit om er är ofta de som är avundsjuka och vill vara som er, så låt de inte trycka ner er!!)
Det var allt för idag/natt
Love//Cornelia

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej ;) asså Typ vet inte om det sudra var menat till mig men nog kändes det så* men jajamen du vet att jag ofta blir...ledsen och tänker på det som mitt fel men ... Aja .

2012-06-02 @ 15:33:04
Postat av: ElisabethT

Hel rätt!Det är kloka ord skrivna av dig!



Fotboll är en lagsport där alla har lika stort ansvar! Det är bättre för laget att alla lyfter varandra,säger bra saker om varandra, alla behövs.

När man har förlorat får man fundera över vad man kan göra bättre till nästa match, ibland kanske det andra laget bara var bättre.



Kram!

Jag förstår att du är trött på gipset men din fot tackar dig, den kommer att hålla så mycket bättre när den fått vila.

2012-06-03 @ 09:35:31
URL: http://kapverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0