Grey Glitter Pointer

gästbloggning av...... mohahah

hej jag som gästbloggar nu heter olivia (men ni kan kalla mig unicornsmasher....hahahaha ne men skojar bara, kalla mig ollih :D

jag är Cornelias barndomsvän sen dagis + hennes "underbara" granne ;)
jag är ett år yngre en Cornelia, jag har precis blivit 13.
Jag har tre syskon, en mamma, en pappa och en "liten" söwt hund<3
ni kan hitta min blogg : http://mybrightlifestory.blogg.se på cornelias vänstra blogg kant som en länk xD
just nu snackar min syrra och cornelia om att jag inte borde skriva söwt utan istället : sööt ... vad tycker ni?!

aja men jag ska lägga upp en bild på mig själv nu oxå såå (jag vet ni vill se den :PPP xD ne jag skojar bara..)
hahahaha skratt anfall elliot min hund  låg imellan mig och Cornelia och puttade nyss ner henne! hahahah omg <33 (he's so great;3)

mohahah de som känner mig vet att jag e crazy like hell xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0