Grey Glitter Pointer

BILDBOMB!

Här kommer en jätte stor fet bildbomb :P
Bilder från studiedagen som var för veckor sedan :P
Allt godis vi åt, linnea kastar löv..... i ögonen hahah <3
Jag säger bara OMG FAIL HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Linnea gör fina grimaser (stav.) Hon e assss rädd för Zigge drar lite. Hon vi vara med på bild igen :P
Det var allt från studiedagen! Tog tyvärr inga bilder när vi spela COD :P
Från min födelsedag och mitt släkt "kalas"

Linnea hängde med mig hem och vi spelade COD.
Eller aa linnea spelade, jag flätade hennes hår. (hade bilder men kan inte hitta de nu :(
Stativ, Pieces, särp, ansikts kräm :P
Ett försök till att ta snygga bilder på bubblor :P Finns några som blev bättre!!
Lite random bilder jag och Felicia tog med hjälp av stativet :)
Tårta, tårta och mera tårta!

Death by chocolate, min egen, maräng med vaniljkräm och jordgubbar och en lemoncurd tårta.
Sen hade vi almondy tårta oxå :P och godis.
Sista bilden nu och den är jag riktigt stolt över!!


Min hund spelar fotboll!! Zigge jag e sååååå stolt

Orkar inte lägga upp mer nu men vi hörs/ ses

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Fina roliga bilder och den där tårtan får du gärna göra igen!

Skärp heter det...

kram

2012-03-27 @ 09:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0