Grey Glitter Pointer

Sjukgymnast + träning

Jag vet inte den bästa rubriken men det är vad jag kommer att skriva i detta inlägg.
Hoppas ni vi läsa :D
Sjukgymnasten:
Direkt efter skolan så åkte jag tsm med linnea till domkyrkan. (mamma jobbar där)
Sen gick vi till 7-eleven och jag köpte min glass.
Sen gick vi till sjukgymnasten och jag fick nya övningar.
I slutet tejpa hon min arm/ axel så nu e den blå (tejpen e blå)
Kommer en bild senare om det funkar.
Träningen:
Idag var det ute träning och jag hade inga skor!!!
Så när jag var klar hos sjukgymnasten köpte jag ett par snygga fotbollsskor (kommer kanske bild på de med)
Efter det drog jag till macke donken med mamma.
Vi beställde, betalade och sprang till spårvagnen.
På spårvagnen åt jag som en gris hehe Jag var stressad XD
När jag kom hem byte jag om och drog till träningen.
I was in heaven <3
nya fotbollskor, fint väder, bra kompisar och fotboll.
Vad mer kan man önska sig
Men nu måste jag gå ska kolla på finalen av bigest loser :P
Fattar inte att jag kan underhållas av feta människor hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0