Grey Glitter Pointer

Två dagar....

Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge!, men är just nu sjuk och väldigt trött.
Men jag hoppas bara att jag blir frisk snart, det är inte kul att bara ligga och sova hela dagarna.
Men jaja...

Jag har en fråga till er.....
Jo, jag undrar om ni har några tips på vad man kan baka.
Tänkte att jag skulle baka nu i helgen. (är väldigt sugen på sött kaka :P)
Så om ni har något tips kan ni väl kommentera.

Pingu...
Precis just nu sitter jag och kollar på pingu och min hals bränner.
Ska strax, efter detta göra mig en kopp te och sen ska jag se om paulina eller linnea vill prata med mig på skype.
Fast Linnea har nog inte slutat riktigt en så får nog vänta lite.
Men jag hoppas att ni har det bra och är friska!


P.s har fått en ny skena! (till tänderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0