Grey Glitter Pointer

Fullt upp!

Sorry för den dåliga uppdateringen, har haft fullt upp hela helgen.
Fredag: Åkte jag, mamma och syrran till ullared. Vi hade super kul och shoppade massor. Efter det fick vi skyna oss hem för sen skulle vi på middag hos några kompisar. Det var super kul även då, god mat och massa skratt. Sen väntade en härlig kväll i soffan. (Somnade typ direkt när vi kom hem) 
 
Igår, Lördag: Igår var jag och mamma istan, skulle köpa lite grejjor. Sen när vi kom hem så åkte vi iväg igen, skulle handla mat. Efter det väntade vi lite och sen åkte vi till kyrkogården. Vi hälsade på min älskade mormor. Vi åkte dit med maggan och greger. Efter att vi var hos mormor gick vi till någon släkting till dom, minns inte vad hon hette. När de, maggan och greger lämnade oss hemma frågade vi om de ville fika/ äta. De ville dom. Så vi fikade/åt och sen gjorde jag och felicia en video. (en haul som jag nu redigerar lite och så). Efter det var det soffan som väntade.

Så nu e jag tillbaka med uppdateringen. 
Idag ska jag spela fotboll vilket ska bli super kul, längtar.
Det är om ungefär en timme jag ska var där.
Om ni vill komma och kolla så är vi vid sjumilaskolan.
Men nu måste jag gå och byta om. 
Kram Kram
 
P.s bara så ni vet kommer jag lägga upp bilder/ video från ullared snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0