Grey Glitter Pointer

Helgen!

Denna helgen har det vart väldigt mycket och däför har jag inte kunnat blogga.
 
 
På fredagen: hade vi/ pappa gäster och sen kom mamma hem. (Hon hade varit på praktik.) 
På lördagen: var jag uppe med tuppen, kändes det som. Men det var för att jag hade träning klockan 10:30. Sen när jag kom hem var det bara att snabbt hoppa in i duschen för att sedan åka till frisören. Efter det var det bara att börja städa och fixa, för Olivia, min fotbolls kompis och gamla barndoms kompis skulle sova över.
På söndagen: Hade jag två matcher!! Första matchen var med f98/99 Vi vann med 9-2. Sen så spelade jag med damjuniorerna och då blev det 2-2. Matchen med damjuniorerna var direkt efter så det var ingen vila för mig!
 
Så det är därför jag inte har bloggat på hela helgen men jag hoppas ni har haft det bra!
Nu måste jag dra men vi ses kramseli kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Snygga mål du gjorde!!

Svar: Tack :D
Cornelia

2012-09-18 @ 09:10:00
URL: http://kapverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0