Grey Glitter Pointer

Salted Caramel Hot Chocolate!

Igår: 

Igår när jag låg hemma under filten och frös, hörde jag hur regnet/haglet smattrade på rutan. För ungefär en vacka sedan så kollade jag lite på youtube och då hittade jag detta receptet! Det var ett recept på Salted Caramel Hot Choclate! Jag testade och nu är jag fast, kan inte sluta dricka det!!

Detta behöver man:
 

  • Kolasås
  • Mjölk
  • O'boy
  • Salt
  • Grädde
 
Och så här gör man:
 
  1. Häll ner 2 tsk kolasås i botten av din mugg
  2. Värm O'boy och häll ner i din kopp
  3. Spruta ner så mycket grädde du vill ha 
  4. Salta lite, ungefär en nypa
  5. Häll på lite kolasås (om du vill)
  6. Klart för servering
Bara så du vet om du dricker en kommer du vilja ha fler!
 

Kram Kram!
 

Kommentarer
Postat av: xoxoxo

Den ser smaskig ut!

Svar: Du borde Testa! <3
Cornelia

2012-09-21 @ 08:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0