Grey Glitter Pointer

♥ You're My Everything ♥

Kände för att lägga upp en bild men en text till en väldigt betydelse full "person".
Jag vet att han inte kommer se detta och även om han såg det skulle han inte förstå.
Men det behöver han inte för han vet redan hur j*vla mycket han betyder för mig. 
 
Du kan var riktigt idiotisk ibland men man kan ändå inte vara sur på dig i mer än en halv sekund.
Du vet alltid hur du ska göra för att jag ska smälta och det finns inget annat att göra en att älska dig!! 


 
Kram Kram Cornelia 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Ooops nu blev jag tårögd!
Jag är säker på att han vet att du älskar honom!!

Svar: Det är jag med!! Tror han gillar mig extra mycket när jag ger han godis <3
Cornelia

2012-09-22 @ 11:06:46
URL: http://kapverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0